Hemma från P&L

2011-07-03 | 20:03:49

Kan inte fatta att det nästan gått en vecka sedan jag satte mig på festivalbussen och åkte i väg mot Peace & Love. Tiden har gått så sjukt snabbt! Och jag har haft så sinnessjukt roligt! Hade lätt kunnat stanna en vecka till. Det har varit en helt magisk, underbar, perfekt, fantastisk vecka. Svårt att förklara med ord hur mycket den har betytt för mig. Kan bara säga att jag njöt varenda sekund ♥

Men mer om det i morgon. För nu är jag så himla trött att jag tror jag skulle kunna sova i två dygn. Har inte blivit mycket sovande kan jag säga. Har dessutom gått och blivit sjuk (hosta, förkyld, feber) de senaste dagarna så jag är rätt så energilös. Haha. Dock har det inte stoppat mig från att ha det helt galet roligt varje dag jag var där. Men ja, jag skriver en mer utförlig förklaring i morgon. Nu: grilla!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, sakna. Otrolig vecka <3

2011-07-04 @ 13:19:00
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: ellenofcourse

Väntar på det "riktiga" inlägget och bilder! :D

2011-07-04 @ 16:16:27
URL: http://ellenofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics