Det rullar på

2011-06-16 | 22:46:59


Från när vi grillade för några dagar sedan.

Nej, fy vad tråkig jag är som inte har bloggat på flera dagar! Men faktum är att jag känner att lusten inte riktigt har varit där. Jag har mest tagit det lugnt och njutit av min ledighet de senaste dagarna, ätit gott (grillat) och fortsatt med körkortet. Försöker övningsköra så ofta som möjligt. Riktigt roligt tycker jag! Förhoppningsvis fixar jag det i slutet av sommaren eller i höst. Vill inte stressa med det too much. Men det rullar på helt enkelt. Ja, både livet och bilen då alltså. (Fy, vad rolig jag var där med rubriken och allt, döör!). Not.

I morgon ska jag dra till Liseberg i allafall och kolla på Eric Saade och eventuellt (beroende på vädret) åka lite grejer. Men mest för att se uppträdandet då. Åka kan man göra en annan gång om det skulle bli så. Han börjar spela klockan 20.00 i af så vi får se hur vi gör.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Faaaaaaaaaaaaan att jag missar! Men är ändå glad för det regnar som fasiken... (A)

2011-06-17 @ 09:22:37
URL: http://sanniss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics