Eric Saade @ Liseberg

2011-06-18 | 01:47:00


Bilderna ovan är tagna av mig. Hade bara mobilkameran så kvaliteten är därefter. Man ser ju i allafall!

Var och såg Eric Saade uppträda på Liseberg nu tidigare i kväll. Det är tredje gången jag ser honom live nu. Haha. Första gången fick jag ögonkontakt och andra gången slutade det med att jag stod precis vid scenkanten, typ 1-2 meter i från honom. Jippie! Men aa.. är ju inte något direkt stort fan av hans musik precis som ni kanske vet men det är ju alltid kul att gå på konsert och se kändisar liksom.

Vi lyckades tränga oss fram ganska bra, och hamnade tillslut framme vid kravallstaketet. Båda andra gångerna har jag kommit närmare men då har det varit på mindre spelningar med betydligt mindre folk. Så jag är nöjd. Var visst 15.000 personer i publiken i kväll. Nice!

Trackback
Real Time Analytics