Ett speciellt datum

2011-06-05 | 23:55:00

För mig är den 5:e Juni ett rätt speciellt datum. Ett bra datum. Varför? Jo, på grund av två andledningar. För exakt ett år sedan i dag var jag på Green Day konsert på Ullevi. Och det var en sån fantastisk konsert och en magisk kväll! Jag ville aldrig att den skulle ta slut! De spelade i tre timmar och jag hade lätt kunnat sitta kvar där i tre till. Något av det bästa jag varit med om hittills helt enkelt.


En video (ej min) från den kvällen. Under Boulevard of broken Dreams när Billie gick ner på knä för oss. Haha <3


~

Och så andledning nummer två. I dag var det exakt två år sedan jag tog studenten! Kan inte fatta att tiden har gått så snabbt. Två år liksom, wow. Den dagen var helt galen den också. Att åka studentflak var en alldeles speciell upplevelse alltså. Haha. I miss it!

Några bilder från då:





Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh Green Day. <3 Lätt en av de bästa kvällarna!



Snart är det min tur att ta studenten. Bara några dagar kvar nu, wiho! :)

2011-06-06 @ 00:34:54
URL: http://mathildafoto.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics