Mascara och nästan bikini

2011-06-22 | 22:50:03


Släpade mig ner på stan förut i dag och gick runt lite i affärer. Var tvungen att ställa klockan också för tydligen går inte normalt folk upp vid två-tre på eftermiddagen. Så jag fick vika mig för majoriteten i dag helt enkelt. Haha. Var på jakt efter en ny mascara och en bikini. Lyckades till hälften. Köpte denna mascara från Isadora vid namn WigWham. Har inte provat den tidigare. Gillar att testa olika smink för att se till att jag inte missar något. Så stod det dessutom "Heavy Lashes" på den och det kan ju aldrig vara fel tänkte jag.

Provade även en del bikinis. Och med en del menar jag många. Typ bosatte mig där inne i omklädningsrummet och kom inte ut förrän långt senare. Haha. Hittade fyra stycken som jag ville ha. Men bestämde mig för att det fick räcka med två. Dock kunde jag inte bestämma mig för vilka två jag ville ha. Så skulle butiken precis stänga. (Varför ska jag alltid vara sist?). Så jag väntar tills i morgon.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Härligt med lite nya bikinis inför sommaren! :)

2011-06-23 @ 13:13:37
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: alice gustafsson / aliiceviktoria.blogg.se

Nu har jag en tävling, där du kan vinna ett urgulligt halsband från smyckesprinsessan.se. Klicka på länken för mer info! :)

http://aliiceviktoria.blogg.se/2011/june/vinn-ett-halsband-fran-smyckesprinsessanse.html

2011-06-23 @ 22:21:06
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics