26 maj

2011-05-26 | 23:15:54
Sorry för många inlägg i rad "utan bild" men jag har ingen bra bild att lägga in just nu. Huhu. I dag har jag varit i skolan dårå. Haft matteprov. Kom hem vid typ halv sex, städade lite och åkte sedan och handlade. Dagens middag blev den där 1955 hamburgaren på donken. Supergod vad den! Älskar hamburgare med bacon. Och pommesen med krydda var jättegoda de också. Kul med lite nytt.

Mitt rum har också blivit "klart" nu. Färgen torkade under natten och jag har flyttat in min säng och mitt skrivbord dit nu. Måste bara koppla om med alla sladdar och kablar på något bra sätt. Men jag borde få internet där i morgon igen. Sitter ju i vardagsrummet nu.

Rekommenderar alla som inte ätit denna ännu att prova den. Så himla god! Och hallå, nu fick ju detta inlägget en bild i allafall. Nice.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Okei! Då måste jag prova den! :D haha.

2011-05-27 @ 11:46:49
URL: http://sanniss.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Aldrig smakat bacon :$

2011-05-27 @ 12:12:57
URL: http://sanniss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics