27 maj

2011-05-27 | 14:59:45
Hade en lektion i dag. Matte. Vi gick i genom provet som vi skrev igår. Hur man löste några uppgifter. Jag passade även på att anmäla mig till nationella provet. Så den 1 juli mellan åtta och tolv skriver jag nationella i matte C. Ska bli roligt. Eller inte. Men ja, det får gå.

Nu sitter jag här och dricker lite saft och tänker på helgen. I morgon ska vi ha kalas för Tilda för hon fyller 19. Så då kommer det lite gäster hit. Jag skulle gärna vilja åka ner till IKEA en snabbis och köpa nya sängkläder för de jag har nu passar inte i mitt nya rum.


Random bild jag tog här om dagen när jag var utanför min gamla skola. Tyckte det såg så fint ut med allt grönt. Haha. Btw, gubben på bilden.. gör inte han den klassiska "gammal-gubbe-som-är-ute-och-går"-posen? Den är helt perfekt ju tycker jag. Vilken tajming alltså.

Kommentarer
Postat av: Elinn

haha okey ja men så där är det ju alltid.

man upptäcker ju liksom inte förens man flyttar vad grejer man har ;D

Allt bra idag?

2011-05-27 @ 17:07:34
URL: http://elinnjl.com
Postat av: Mathilda

Haha vad söt gubbe!

Förresten vad fin bilden är. Så somrig! Kunde inte tro det var någon som var nytagen först, men åh snart sommar juu. Vad grönt <3

2011-05-27 @ 22:49:34
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics