Köra biiiil

2011-05-19 | 23:09:59


Kom på att jag knappt skrivit något alls om hur det går med mina körlektioner. Har bara skrivit någon gång att jag ska dit och köra typ. Så nu tänkte jag berätta lite mer om det. Jag har alltså haft 10 st lektioner hittills i samband med körskolan. Fem lektioner förra veckan och fem veckan innan det. Och det är skitroligt tycker jag! Mycket roligare än vad jag trodde det skulle vara (sen så råkar jag kanske vara väldigt lättroad också, vad vet jag? Haha). Och redan nu känner jag mig ganska säker. Så det här kommer nog gå bra hoppas jag.

I dag var jag dessutom ute på min första privata "körlektion" tillsammans med pappa. Vi var ju på handledarkurs för ett tag sedan så att jag ska kunna köra lite mer fritt. Och det gick bra det också! Så nu ska jag varva lektioner på körskolan med att köra hemma. Kuul!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nice nice. :)

2011-05-20 @ 01:32:16
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men gud vad kul :D Muahah

2011-05-20 @ 11:33:46
URL: http://sanniss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics