Lite nya möbler

2011-05-25 | 00:53:33
Har visst blivit till en vana de senaste dagarna att jag skriver en sammanfattninjg av dagen och bloggar på kvällen. I dag har i allafall arbetet med mitt nya rum fortsatt. Väggarna är nu målade i ett lager med vitt. I morgon ska lager nr 2 målas på. Ser jättebra ut so far.

Åkte även till IKEA en sväng och köpte lite nya möbler till mitt rum. Har typ bara haft min säng och ett datorbord där inne nu sedan vi flyttade. Köpte ett nytt datorbord/skrivbord + påbyggnadsdel och en kontorsstol. Det får räcka tills vidare. Vill ha en spegel också b.la.

Detta skrivbordet köpte jag. Tycker dock det är snyggare i verkligheten. Byggde i hop den förut. Helt själv. Haha. Jag kan när jag vill!
Shopping | Inlägget har 2 kommentarer ♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Wiho, kul att springandet på IKEA kommer fortsätta ett bra tag till när vi ska köpa alla småsaker som gardiner, lampor, speglar m.m. Vad tomt det kommer kännas sen när man inte åker dit varannan dag längre, liksom.



Inte illa att ha byggt ihop den själv, nehej. ;D

2011-05-25 @ 01:53:50
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åhååå, det skrivbordet var i en modern stil! Me like :D

2011-05-25 @ 12:17:28
URL: http://sanniss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics