Såhär ska det låta

2011-05-16 | 02:04:33

Är fortfarande lite irriterad på resultatet i ESC finalen i lördags och på det vinnande bidraget. Enligt mig var det verkligen inte en vinnarlåt. Man vet när man hör en vinnarlåt. Som förra året till exempel. Inte världens bästa låt kanske, men det kändes ändå rätt. Och jag var genuint glad för Tysklands skull. Och samma året innan, när Norge vann. Så kan jag dessvärre inte känna för Azerbaijan i år.

Så nu tänkte jag att i stället för att lägga upp årets vinnande låt, lägger jag upp förra årets. För let's face it; den är extremt catchy.


Och så en annan bra låt från förra året som inte fick den uppmärksamhet den förtjänade. Röstade faktiskt på denna last year.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahahaha, det var världens diskussion i skolan om ESC idag, haha.



Kommer fan inte släppa det här på ett tag alltså.

2011-05-16 @ 17:40:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics