Say whaaat?

2011-05-23 | 01:49:17

Ofta det var Gurkan som fick lämna Big Brother i kväll! Trodde absolut att Christian skulle åka ut. Fatta vad tomt och tråkigt det kommer bli utan Gurkan nu. Fast ja, samtidigt förstår jag faktiskt lite varför han åkte. Han har inte varit sig själv de senaste veckorna.

Annars då? Jo, jag har nu äntligen fått tummen ur och bestämt mig för hur jag ska ha det i mitt rum. Eller ja, nästan i allafall. Jag har en aning. Ska bland annat måla om väggarna till vita (de är gula nu) och kaaanske ha en av väggarna i en annan färg. Tänkte det kan bli lite snyggt. Så i morgon ska vi åka och köpa färg. Sedan blir det spackling och målning de kommande dagarna. Roligt tycker jag!

Var även ute och körde lite i dag i regnet. Och satan, vad roligt det var. Haha. Jag vet inte varför riktigt men av någon andledning så älskar jag att köra bil. Så mysigt att bara glida runt lite planlöst och samtidigt känna hur man lär sig mer. Vill köra i morgon också!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Galet tråkigt att Gurkish åkte ändå. Hade ändå en aning om att det kanske skulle bli så.



Ska bli kul å se när du får det snyggt i din rum med nya färger and stuff. ;-)

2011-05-23 @ 17:30:16
URL: http://mathilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics