Tredje plats

2011-05-15 | 02:53:42


Även fast jag självklart är besviken att vi inte vann så är jag ändå väldigt glad att vi kom så pass högt upp som på tredje plats. När hände det senast liksom? Väldigt längesedan. Eric lyfte oss alltså till nya höjder kan man säga. Utan honom hade det aldrig gått. Men det kändes ju nästan som att man hade vinsten i sikte där efter ungefär halva röstningen när Sverige låg på första plats och de till och med intervjuade honom om den eventuella vinstchansen. Sedan bara gled det oss ur händerna. Men skit samma, vi fick brons! Wohoo!

Det vinnande bidraget orkar jag inte ens kommentera egentligen. Tyckte inte den var bra alls. Tråkig och seg låt. Redan bortglömd..?


Kommentarer
Postat av: petra

håller med dig helt!

2011-05-15 @ 10:20:46
URL: http://theregoesmylife.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sjukt synd, men Eric var så dutti såååee.

2011-05-15 @ 15:27:04
URL: http://mathilas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Alltså jag har en sådant fruktansvärt damp på Azerbaijan att jag funderar på att skicka mail till ESC och KLAGA! Hahaha, nej men. xD



Det är fan inte rättvist! DERAS låt... va fan, jag o min kompis hade den på repeat idag, lyssna på den en kanske 5 ggr, men vi mindes inte refrängen? HAHA!



Ingen vinnarlåt.



ÅAPOSJIHUAYISVA



DAMP!

2011-05-15 @ 20:44:50
Postat av: Jennifer

Håller med dig! Mycket dålig låt som vann. Eric är en vinnare!

2011-05-17 @ 19:06:16
URL: http://jehnniiey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics