1-årskalas och Liseberg

2011-10-09 | 21:51:59


Var bjuden på 1-årskalas hos Daniel och Linda klockan fyra i dag. Lilla Lewis fyllde nämligen ett år i onsdags (galet vad fort tiden går egentligen) och det har firats i flera dagar i sträck nu. Det bjöds på glass, fruktspett, morotskaka och kladdkakemuffins. Jag åt i hjäl mig. Allting var så gott. Haha. Sedan drog jag och Tilda vidare till Liseberg en stund. Var ju sista dagen det var öppet för säsongen you see.



Free drinks!

Vi kom dit vid ungefär sex och stannade sedan tills det stängde klockan åtta. Och eftersom detta var sista dagen det var öppet innan dom stänger för att börja förbereda inför julmarknaden, var inträdet gratis. Och uppe vid AtmosFear bjöds alla på gratis slush. Var ju självklart tvungna att ta en då. Bara för sakens skull liksom. Flummade sedan runt där uppe ungefär fram till klockan sju. Då stängde den övre delen av parken. Gick sedan runt där nere (i regnet) en stund innan vi gick in och åt friterade kycklingvingar och pommes.



Sedan avslutades kvällen med fyrverkerier. Jädrar, vad det smällde! Tog dessvärre inga bilder på det eftersom det var svårt med regnet och allt. Men det var superfint iaf! Här får ni en bild på folk som åker radiobilarna i stället. Haha. Nu ser jag fram emot Julmarknaden :D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åååh så mysiga bilder!



Kommentera Mathildas blogg nyss typ såhär: Om jag inte skulle övertala pappa att komma till den där julmarknaden!



Såååå, jag får nog göra det så får vi träffas!!!

2011-10-09 @ 23:45:45
URL: http://sanniss.webblogg.se/
Postat av: Sararutberg

Vill du ha mer läsare? Gå då in på min blogg, och sen nåra inlägg ner så finns det ett inlägg som heter "Mer läsare? klicka på bilden" klicka på bilden så kommer du dit! :)

2011-10-10 @ 16:57:46
URL: http://sararutberg.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Ååååh, kycklingen wauuhhrr <3



Var riktigt mys på Liseberg, TROTS regnet. :)

2011-10-10 @ 18:06:56
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: anna

sv: amen tack! :D desamma! och fina bilder!!

2011-10-11 @ 18:26:39
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics