Ledig tisdag

2011-10-25 | 23:57:09


Bild från när jag var i Norge i augusti.

Förra tisdagen var jag ledig från skolan. I dag var jag också ledig. "Varför?" Undrar ni säkert. Eller så gör ni inte det. Men skit samma. Vi håller i allafall på med typ grupp/projektarbeten in school och därför är vissa av lektionerna "inställda" och i stället ska vi arbeta självständigt. Och då tar man sig vissa friheter i bland ser ni. Haha. Så i dag har jag passat på att övningsköra lite och varit ute i det fina höstvädret. I morgon ska jag till skolan för lektion och sen blir det väl till att stanna kvar en stund efteråt och jobba med projektet. Cya!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh Norge. Mys :) Sakna de där stalkersen vi fick där vid gränsen, hahaha! Vi skulle fan åkt med i deras båt alltså. Eller inte. Eller. D:

2011-10-26 @ 00:46:14
URL: http://mathildafoto.se
Postat av: Sanna

Norge och dess kurviga vägar...

2011-10-26 @ 13:37:55
URL: http://sanniss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics