Att ha koll.. eller inte

2012-02-13 | 16:07:39

I går kväll bänkade jag mig framför tvn klockan 22.00 för att se Bafta Awards. Den gick på Star! och höll på fram till ungefär tolv. Och eftersom jag hade skola i dag så fick det bli läggdags strax efter det. Dock hade jag totalt missat att även Grammy Awards sändes bara några timmar senare (mellan 02.00-06.00). What the fuck? Hur kunde jag missa det? Så dumt. Men som tur var såg jag att dom sänder reprisen nu på onsdag klockan 21.00 (Kanal 11). Så det var ju bra. Hade ändå inte kunnat se den i natt nu när jag tänker efter..

Men ändå. Fattar inte varför det inte varit mer skriverier om det med tanke på att denna galan ändå är ganska stor. Brukar ju ha koll på när galorna är men inte denna gången tydligen. Haha. Den 26 feb (näst, nästa söndag) är det i alla fall The Oscars. Det ska jag se!



Meryl Streep tappade sin ena sko när hon skulle ta emot ett pris. Annars var galan rätt så händelselös. Hoppas på mer action på G.A!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Knäppt att man inte har hört med om Oscars Galan ja. Blev jättechockad i natt när jag fick se att det höll på. Men vi får se det så snart som möjligt! <3

2012-02-13 @ 18:05:27
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Mathilda

Wooops, menade Grammy Awards*

2012-02-13 @ 18:16:21
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Mathilda

...herregud vad många fel jag gjorde i första kommentaren ser jag nu, haha.

2012-02-13 @ 23:42:58
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics