Segerdanser och Hat-tricks

2012-10-04 | 19:25:00
Luiz och Oscar's segerdans. Haha.
 
Såg reprisen av matchen mellan Nordsjælland och Chelsea i går. (Såg visserligen den sista typ halvtimmen live kvällen innan, men kände för att se om matchen igen, och se den från början). Den slutade 0-4. Tekniskt sett så gjorde Torres mål. Fast det räknades inte för han var offside. Synd. Älskade även att han svor. Vet inte varför, men jag gillar typ när spelarna blir agressiva och bråkar eller, ja, svär. Det blir så mycket mer underhållande då! Haha. Älskade även David Luiz och Oscar's lilla segerdans efter Luiz mål. Så jäkla söta!
 
Ronaldo och Kaká före matchen.
 
I går kväll spelade Ajax - Real Madrid. Blev så himla glad när jag såg att Kaká fick starta. Han gjorde dock inga mål den här gången, men assisterade det andra målet. Matchen slutade 1-4, varav Ronaldo gjorde 3 av målen. Hat-trick! Riktigt bra gjort av honom faktiskt.
 
Hade förresten inte haft något emot att befinna mig i London just nu. De spanska spelarna i Chelsea ska ha en Q&A där i kväll. Tänk att få vara där liksom. Jag vill! Fernandoo! (Jag är inte alls patetisk, nej). Haha. Glad Kanelbullens dag förresten! (Eller vad man säger).

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha vilket kul inlägg, du får med allt. xD Avslutar med "Glad kanelbullens dag", haha.

Åå så fina gifar förresten!!

2012-10-05 @ 02:47:20
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Victoria

Tack så jättemycket :)

2012-10-05 @ 15:43:14
URL: http://impalaa.blogg.se
Postat av: Sofia

tack :)

2012-10-05 @ 16:02:34
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics