Randomness caused by Abstinence

2012-10-10 | 22:17:00
 
Åkte till IKEA tidigare i dag och flummade runt en stund, och passade även på att käka middag där. Köttbullar! Och så chokladmousse till efterrätt. Är typ besatt av deras mousse. Den smakar så mycket kaffe och mörk choklad, och är mer besk än söt. I love! Väldigt god.
 
I morgon spelar Brasilien en träningsmatch mot Irak i Malmö. Vilket betyder att det brasilianska landslaget befinner sig där nere just nu. Vill åka dit! För att se på Kaká alltså. Hade varit skoj. Fast hade det varit det spanska landslaget så hade jag inte haft något val. Haha ;)
 
  
Så måste jag även få påpeka hur mycket jag fullkomligt älskar Torres nya frisyr. (Såg i går att han hade klippt sig). Så himla snyggt blev det! Nu hoppas jag bara att han låter det mörka växa ut igen också, så blir det perfekt sen! Inte för att jag har något emot det blonda, lite längre med snedlugg. För det är också skitfint! Men har saknat det mörka, lite kortare. Längesedan han hade det nu. (Haha, jag är så normal). Såg även i dag att Özil också klippt sig. Skojigt! Så kom jag att tänka på när Ramos gjorde det i somras, lagom till EM. Vilken chock det var alltså! Men jäklar, vilken skillnad. Och vad snyggt det blev! (Ni får ursäkta min randomness förresten. Har lite fotbollsabstinens right now. Får jag inte blogga om matchresultat så blir det om fotbollsspelares frisyrer i stället). Haha. Så kan det gå..

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kort hår (ja, lagom kort...) och skägglöst is tha shit. Fattar verkligenen inte varför någon väljer att ha något annat. Sån sjuk skillnad på Ramos, indeed. Torres och Özil blev så fina i sina nya frisyrer med! :))))

2012-10-10 @ 23:41:35
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Angelica

Abstinensen kokar! Tur att det är trav varje dag, så jag slipper sådant.

Sv: Du kanske har sett honom i någon film men blivit bländad av hans fulländade perfektion som gnistrar i ögonen likt en smärtsam, hånfull svetslåga och tar bort all lust att någonsin se åt en annan av manligt kön igen i hela ditt liv och gå i kloster istället? Han har utsatt mig för det, nämligen. ;)

2012-10-11 @ 13:50:48
URL: http://Angelicategenfeldt.blogg.se
Postat av: arizona

Åh vad gott det ser ut! :D

2012-10-11 @ 14:28:05
URL: http://arizonakrasniqi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics