#Winning

2012-10-02 | 03:20:00
Terrys och Torres kramkalas i slutet av matchen.
 
Eftersom jag inte var hemma på typ hela dagen i lördags, missade jag matchen mellan Arsenal och Chelsea som spelades då. Så jag passade på att se reprisen som sändes i kväll i stället. Och jag tyckte faktiskt att det var en riktigt bra match! Torres var verkligen on fire, och gjorde ett flertal målförsök. Ca 20 minuter in i första halvlek gjorde han mål. Sedan var han sjukt nära igen nästan direkt efter. Men då blev han fälld precis innan han skulle skjuta. (Älskade hans reaktion till det, haha). Sedan fortsatte han så resten av matchen. Även Oscar gjorde ett bra försök, som tyvärr inte nådde hela vägen. Matchen slutade i alla fall 1-2, alltså med vinst till Chelsea. Again.
 
Fortfarande irriterad över den missade målchansen strax efter det första målet? Hehe.
 
Såg även matchen mellan Real Madrid och Deportivo i går. Denna matchen slutade med 5-1, varav Ronaldo gjorde tre av målen (varannat, faktiskt; mål nummer 1,3 och 5). En annan bra sak som hände var att Kaká fick spela i dag igen. (Andra gången denna säsongen). Blev så jäkla glad av att se honom på planen igen. He's back! Hoppas verkligen han får börja vara med "som vanligt" från och med nu. Hatar när han tvingas sitta på bänken. Så himla onödigt ju. Men ja, det var väl ungefär det jag hade att rapportera for now.
 
För övrigt så känns det ju även lite surt att veta att Chelsea är i Danmark precis just nu, eftersom de ska möta Nordsjälland på Parken i Köpenhamn i morgon kväll. Och jag ska inte gå och se dem. Kan inte fatta att de är så jävla nära, men ändå så långt borta. Blir galen!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha åhh den kramen! Blev lite "nemen" när det hände. Ser så mysigt ut ahah! TORRES TORRES TORRES.

2012-10-02 @ 07:25:20
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics