Lite klagomål sådär bara

2012-09-26 | 23:41:00
Kaká (tre mål) firar tillsammans med Callejón (två mål) under denna matchen.
 
Ok, så jag har lite klagomål. Fast egentligen vet jag inte om "klagomål" är rätt ord. Det är mer en stilla undran. Och det jag undrar är: Varför, åh varför, är det alltid så att de matcher man verkligen borde se, inte går att se? Med detta syftar jag först och främst på matchen mellan Chelsea och Wolves i går, där Chelsea vann med 6-0. Dessutom fick Torres äntligen göra mål igen, efter en kortare period av måltorka de senaste matcherna. Det hade jag gärna sett, faktiskt. För det andra syftar jag på matchen mellan Real Madrid och Millonarios i kväll, som Real Madrid vann med hela 8-0. Även denna matchen hade varit helt awesome att få se. Speciellt med tanke på att det var Kakás första gång på planen sedan i april. Och inte blir det sämre av att han gjorde 3 av målen heller. Låter som två riktiga supermatcher enligt mig. Och bara för det, så visas de självklart inte på tv. Livet är inte rättvist. Haha. Like seriously. It's not.
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men eller hur. Så jäkla elakt. Vad har vi gjort för att förtjäna det där?! Eller: vad har vi gjort för att INTE förtjäna det här, öh. :(

2012-09-27 @ 03:44:08
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Mathilda

Och så ett litet sinnesutbrott:
gfdsFASLKHLKHGDAlkhglkhgdalkhgdahgfs

2012-09-27 @ 03:44:44
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Emma

Allt bra? ;)

2012-09-27 @ 12:01:00
URL: http://amator.blogg.se
Postat av: Angelica

Det är nu det känns skönt att inte vara en fotbollsnörd och slippa frustrationer över sådana här saker! ;) Paolo Maldini har ju inte spelat på över tre år nu, så ingen anledning att titta för mig ..

Sv: Köra felfritt, jag? Vem tar du mig för? ;) Jag körde som en kråka sist, för jag och bilen kom inte överrens av innebörden av kommandot "framåt". Vi var bittra fiender där ett tag och jag svor faktiskt högt för mig själv där i bilen. "Men för faaaaan!" Och det känns superkonstigt, men ganska skönt också. : )

Tack så mycket! Det hoppas jag verkligen med ..

2012-09-27 @ 19:55:41
URL: http://Angelicategenfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics