Goodbye Stickam

2013-02-28 | 20:59:00
 
Idag stängs Stickam officiellt ned för gott. Jag vet att många förmodligen aldrig har hört talas om denna sida, men Stickam var kort och gott den allra första hemsidan för live-streaming (startad 2005). Nu har ju jag visserligen inte varit speciellt aktiv där på ett tag, men det känns såklart fortfarande tråkigt att en sida där man en gång tillbringade så mycket tid på, nu är borta för alltid. Själv var jag mest aktiv där under 2007, samt början av 2008. Så jag är inte speciellt insatt i hur sidan har "fungerat" de senaste åren. Men på den tiden var det en av mina absoluta favoritsidor, som jag besökte nästan dagligen, för att ta del av alla slumpmässiga, samt schemalagda shower med diverse Stickam-kändisar. På den tiden var det epic. Så jag antar att vad jag vill säga med detta inlägg är; Vila i frid, Stickam. Och tack.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så sjukt tråkigt ändå... Även om man inte precis var inne så mycket nu de senaste åren, haha. Goodbye min egen Bam Margera, and stuff. Typ. D:

2013-03-24 @ 01:15:58
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics