När alla gör mål

2013-01-27 | 23:22:29
Mind if I join you, boys? 
 
Ställde klockan på kvart i tolv i morse (nej, jag vaknar inte så tidigt av mig själv och speciellt inte på helger, haha). Anledningen var att jag skulle se två matcher, och jag måste säga att det gick riktigt bra målmässigt i dag. Både Ramos och Ronaldo gjorde mål för Real Madrid, och både Oscar och Torres för Chelsea. Ramos var tillfälligt tillbaka i spel igen. (Han har "avtjänat" totalt tre av fem matcher till följd av sin banning). Detta firade han alltså med att göra mål, och han hade dessutom kaptensbindeln på sig i dag. Ronaldo gjorde hattrick (Ronaldo och Özil's firande, döör) och Real Madrid vann med 4-0 över Getafe. Att Ronaldo's tre mål dessutom gjordes inom tio minuter gör inte saken mindre grym. Ett nickmål, ett med höger fot och ett med vänster. För Chelsea slutade det oavgjort mot Brentford.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

HOHO, underbar fotbollsdag alltså! <3

Ma babeeeees.

2013-01-28 @ 01:37:19
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics