Sol, bad och grill

2013-07-17 | 23:58:00
Bild från när jag tog en promenad vid havet för ett par dagar sedan.
 
Åkte ut till havet i några timmar i eftermiddags och solade. Lyckades även bada för första (och andra) gången utomhus i år. (Om man räknar bort Cypern då. Där var det i princip allt man gjorde på dagarna, hehe). Men första doppet i Sverige i alla fall. 17 juli. Lite senare än vanligt, om man säger så. Haha. Men har seriöst inte vågat tidigare, trots att jag haft ganska många tillfällen. Trodde det skulle vara jättekallt, men det var faktiskt riktigt skönt. (Var väldigt många som badade också). Och så var det jättestora vågor. Härligt! Sedan blev det hem och grilla korv, och nu har vi precis kollat på film. Såg REC 2. Den var bra, men har för mig att jag gillade ettan lite mer ändå.
 
I går åkte vi ut till Svartedalen och grillade fläskkotlett. Till detta blev det potatissallad. Känns som att man grillar var och varannan dag nuförtiden, och det är så himla underbart! Är ju typ bara på sommaren man "kan" det, och då vill man ju verkligen passa på. Dessutom så älskar jag grillat! Var förresten på bio i fredags och såg World War Z. Den var spännande och bra. En annan film jag såg nyligen var Gone Baby Gone. Den handlar om två privatdetektiver som får i uppdrag att hitta en 4-årig flicka som blivit kidnappad. Väldigt bra film!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Bättre sent än aldrig alltså! Muhahah. Även fast jag inte direkt känner att jag bryr mig speciellt mycket om vem som har badat först eller flest gånger. xd Men temperaturen var väl eh, okej. I guess. Och nu började jag sakna Cypern igen, seriöst snyft :(

2013-07-18 @ 02:06:27
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Josephine

Sv, haha, jaa det tar ju en del träning att få till det :) Jag har gjort eyeliner i flera år och ibland så blir det bara fail av allt haha ;)

2013-07-18 @ 15:42:40
URL: http://stiles.blogg.se
Postat av: R O N J A ♡

Sv: Jodå, det är jättebra. Själv då? :)

2013-07-18 @ 15:47:06
URL: http://rronyaa.blogg.se/
Postat av: Dana

fin bild :)

2013-07-19 @ 21:15:21
URL: http://danaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics