Frisörbesök och Vårväder

2014-04-24 | 15:23:52
Från när jag var ute och promenerade här om dagen. Vitsippor!
 
Howdy! Tänkte bara slänga in ett litet inlägg om vad jag har haft för mig de senaste dagarna. Förra helgen var det ju som bekant påsk. Firade inte det på något speciellt sätt, men passade på att grilla i det fina vårvädret både på lördagen och söndagen. Lördagen var vi hemma här på verandan. På söndagen åkte vi ut till en sjö på kvällen och grillade korv. Var mysigt! Sen så var jag även och klippte mig i förra veckan. Gjorde ingen jättestor förändring, utan klippte mest upp det lite. Blev bra i alla fall tycker jag. Och så har jag skrivit vidare på vår rapport, och i tisdags fick vi äntligen lämnat in den. Har redovisning på det i morgon. Har även hunnit med att se både Chelsea och Real Madrid spela. Tycker det är roligt att båda tagit sig så här långt i Champions League i år. (Förra året åkte ju Chelsea ut väldigt tidigt). Real åkte ut i semifinalerna förra året, så jag hoppas att de lyckas ta sig till final i år. Och att de vinner, så klart! Hade varit nice.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

åh såfin bild! Lägg gjärna ut en bild på hur håret blev!
sv: Tack sä jättemycket!
Jaaa verkligen hahaha!
Allt bra med dig? :)

2014-04-24 @ 20:09:44
URL: http://mevanny.blogg.se
Postat av: Mathilda

Åh såe fint och mysigt med alla vitsippor alltså!! <3

2014-04-26 @ 22:07:22
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Amanda Lundkvist

härligt med så underbart väder! :)

2014-05-01 @ 01:55:32
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Postat av: Amanda Lundkvist

sv: ne de sa inget hur länge det håller men tror nog det håller ett riktigt bra tag, mina har hållit än så länge och ja, det är så skönt att inte behöva ha mascara,räcker med att man böjer lite ögonfransarna så är det klart typ :D
eller dessvärre har jag inte gjort det än då jag inte har ögonfransböjaren med mig hos pappa men tänkte testa det sen men än så länge testat bara hjälp av fingrarna och tycker att det är så skönt att inte hela tiden behöva kleta mascara på sig så rekommenderar varmt att testa färga ögonfransarna! :)

2014-05-01 @ 02:05:47
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics