Jag har ätit semla

2015-02-19 | 16:38:35
 I tisdags bjöds det på semla. Gott!
 
Blir så tråkiga inlägg här just nu känner jag, men har verkligen inget speciellt att skriva om at the moment. De senaste dagarna har jag spenderat med att skriva på min hemuppgift (fick äntligen lämnat in den i går kväll - känns skönt). Idag påbörjade vi en ny kurs, och enligt läraren så kommer detta att bli en ganska intensiv och krävande kurs. Känns ju lite trevligt så där, eller inte. Haha. Nej men det ska nog gå bra. Helgen var lugn. På fredagen såg vi två skräckfilmer. På lördagen blev det först fotboll, sedan det senaste avsnittet av The Walking Dead (som var rätt flummigt tycker jag) och sist men inte minst filmen The Imitation Game, som var riktigt bra! Benedict Cumberbatch är en så sjukt underskattad skådespelare, som förtjänar så mycket mer uppskattning och uppmärksamhet än vad han får. (Är därför väldigt glad just nu, att han blivit nominerad till sin första Oscar). Själv har jag varit ett fan sedan jag såg honom i Sherlock.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Mumsimum var det.

Benedict <3 bäst. Filmen var grymt bra!

2015-02-19 @ 21:40:47
URL: http://bymathilda.se
Postat av: Anniepiie

Mums va gott med semlor! :))

2015-02-23 @ 21:32:12
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: bella

gott! (:

2015-02-23 @ 21:33:45
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics