Ett år sedan i dag..

2012-12-10 | 23:36:00
Bild tagen av mig. (2011-12-10)
 
Känns så sjukt att tänka att det redan gått ett helt år sedan jag och Tilda drog till Stockholm för att se Paul McCartney i Globen. Det var lätt en av de grymmaste kvällarna i mitt liv, och jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få uppleva den igen. Fy helsike, vad fantastisk han är alltså! Har så många fina minnen från denna konserten. Den höll på i närmare tre timmar, och jag njöt av varenda sekund. Helt oförglömligt var det. Kändes nästan lite overkligt faktiskt. Filmade totalt tretton låtar (tror jag det var). Har lagt upp sex av dem på Youtube om någon är intresserad [Länk]. Sedan skrev jag även ett rätt långt inlägg om det efteråt också, som ni kan läsa [här].

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Paaaaaul <3
Saknar den kvällen.

2012-12-11 @ 16:17:13
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress? (publiceras ej)


Har du en blogg?


Kommentar:

Trackback
Real Time Analytics